moln

Alla inlägg under juli 2010

Av julia skywalker - 31 juli 2010 17:33

BILDER:


( HAHAHAHAHA, erkänn ganska bra för att vara gjord i paint :_:, ne. jag skriver inte så fult, men almedal gör..)


( mjao? heehe)     



( ne, äter inte detta godis, ÄCKLIGT Ok?)  




btw_

family guy maraton 18.00-23.00 , vi gillart.

ska se efter vi grillat.

pusshei


Av julia skywalker - 31 juli 2010 16:21

ne.

men, efter varje inlägg nu kommer jag att lägga upp en låt efter varje blogginlägg, mysigt va?

ni suger på att kommentera.

kommentera om ni ändå är här!


btw, varför har kent gått och blivit ett fjortisband?

hallah, de är ju fan POPOPOPOPOP. /låt dem vara det, ok? :( ni kan lyssna på annan fjortisdunk. om ni tvunget måste lyssna på popig musik så lyssna på typ Maskinen? eheheh.

INTE FJORTIS, FATTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.



Av julia skywalker - 31 juli 2010 15:27

aa, rubriken säger allt som vanligt teheh...


TACK SÅ MYCKET CARRO :DD

hon har ingen blogg den jävlen, så kan inte linka. *:(*




PER-OLOF FTW. <3

Av julia skywalker - 30 juli 2010 18:55

idag lärde jag känna 2 mycket trevliga personer.


först spindlen, som jag döpte till alejandro:

  


och sniglen kent:


  


vi sjöng och dansade till håkan:


  





( ne, jag är inte skitzophren, bara enormt uttråkad. )

Av julia skywalker - 29 juli 2010 20:26

rubriken säger allt!

vi åt på en pizzabutik, fanns en pizza som hette sopsäck, HAHAHAHAH lol!ums

iallafall!

jag beställde en falafel tallrik ( mums med falafel, dock kast att de bara serverar falafel som vegetariskt. och vegetarisk pizza har de med, men det är ju verkligen vegetariskt med ostmage, avvaav?!)

Med pommes dårå, och vitlökssås, luktade fan bara vitlök hela vägen hem! :(



vi var iaf på kreativum.

ett experimenthus i karlshamn, roligare än vad det verkar.


  

( jag och pelle svanslös, ne skämta, jag och trixan, och musse pigg. :D )


  

( jag satt på dessa, mysigt va? )



hade inga mer kreativum bilder, så bjuder på denna...


  

(fan va äääckllliiiiigggggggggggggggg jäääävlaaaaa smilegrop, hata :(

min haka blev typ asful, vet ej varför, gjorde väl någon äcklig min, orkar ej redigera hehehe. )



btw, ljudkort funkar!

*fira*

Av julia skywalker - 29 juli 2010 12:07

ja, hej!

nu har jag minsann fått ordning på det mesta :D

headern går väl bra, hehe, kanske ändrar senare, vi får se!

jag är alltså julia, min tidigare blogg www.thetreehousesong.bloggplatsen.se.

yao, här kommer då en liten presentation av mig:


Hei!

Jarå, mitt namn är då Julia Skywalker Potter.

Varför jag flyttade?

Uhm, ja därför att det finns så mycket folk som tror att min ålder är en annan, så denna bloggen får dem inte reda på.. teheh..

Iaf.

Jag är 13 btw.

Jag är music addict, vem är inte?

Indie gäller för mig, men gillar även annat såsom kärlekslåtar.

Filmer är ett annat stort intresse; skräckfilmer och kärleksfilmer är de bästa enligt mig. Jag är skräckfantast eheh.

Jag är även vegetarian, och djurfadder till djurens rätt!

Har också 2 katter och 2 mojsiga chinchillor.


(btw, jag kommer inte skriva såhär seriöst i resten av bloggen...)


Jag är även intresserad utav politik, och böcker får jag inte glömma!

Älskar Stephen Kings, men det finns så många andra bra böcker med.



----


Aaa, hoppas ni fick en del in i skallen, glöm inte bort att läsa min blogg :-D

& kommentera soklart.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


And we lived beneath the waves,
In our yellow submarine.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards