moln

Direktlänk till inlägg 29 juli 2010

bloggflytt!

Av julia skywalker - 29 juli 2010 12:07

ja, hej!

nu har jag minsann fått ordning på det mesta :D

headern går väl bra, hehe, kanske ändrar senare, vi får se!

jag är alltså julia, min tidigare blogg www.thetreehousesong.bloggplatsen.se.

yao, här kommer då en liten presentation av mig:


Hei!

Jarå, mitt namn är då Julia Skywalker Potter.

Varför jag flyttade?

Uhm, ja därför att det finns så mycket folk som tror att min ålder är en annan, så denna bloggen får dem inte reda på.. teheh..

Iaf.

Jag är 13 btw.

Jag är music addict, vem är inte?

Indie gäller för mig, men gillar även annat såsom kärlekslåtar.

Filmer är ett annat stort intresse; skräckfilmer och kärleksfilmer är de bästa enligt mig. Jag är skräckfantast eheh.

Jag är även vegetarian, och djurfadder till djurens rätt!

Har också 2 katter och 2 mojsiga chinchillor.


(btw, jag kommer inte skriva såhär seriöst i resten av bloggen...)


Jag är även intresserad utav politik, och böcker får jag inte glömma!

Älskar Stephen Kings, men det finns så många andra bra böcker med.



----


Aaa, hoppas ni fick en del in i skallen, glöm inte bort att läsa min blogg :-D

& kommentera soklart.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

fan

Av julia skywalker - 5 augusti 2010 02:52

ja flyttar, för sista gången jag lovar. nu är den iallafall fin. har hämtat inspiration från massa folk,  främst amanda och syrran.   www.spirituellt.blogg.se ...

Av julia skywalker - 4 augusti 2010 18:13


hejhejhej. hittade detta på msn nyheterna. som de flesta kanske vet är jag  f.r.i.e.n.d.s addicted. min favorit skålare är dock matthew perry - chandler bing. :DD        aa asså, bara för att man inte vill färga sitt hår behöver man ju ...

Av julia skywalker - 4 augusti 2010 18:02

på måndag åker jag hem, tjiho! har saknat mina vänner asmycket ):. ska träffa melissa, lina, dally, astbrik, kvarnis, izza åker nånstans (komej ihåg vart ehhee) aa.. idag iallafall så åkte vi ut med båten, det var en helikopter ute! de ö...

Av julia skywalker - 3 augusti 2010 19:41


   är superduper glad för jag vet hur man animerar nu! :'DD   ( har inte kalsonger på mig, inte boxer trosor heller.) ...

Av julia skywalker - 2 augusti 2010 23:24

http://video.se.msn.com/watch/video/bakom-kulisserna-pa-nya-harry-potter-och-dodsrelikerna/kw9h5l2e     JAO. när har den premiär? måstemåstemåste se! ...

Presentation


And we lived beneath the waves,
In our yellow submarine.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards